Hej Morten. Jeg tror ikke, der er tale om “strafgebyr”, for firmaet Trier havde for vane at påtegne deres breve med “tal”, som ikke kan relateres til noget postalt. Den blå farve på brevet er ikke samme blå farve, som postvæsenet brugte. Jeg har ingen viden om, hvad tallene refererer til.
Hilsen Ole Maintz